Elég információ még mindig az alapja az izomtömeg!

0
1002

Ha izmokat akarunk építeni, elég izmokra van szükségünk, hogy megszámoljuk a kiképzés alatt, Nos, rendszeresen, hogy tápláljuk és elegendő időt biztosítsunk neki a regenerálódásához. Az izomtömeget bárki megszerezheti, csak az elszántságtól és az állóképességtől függ, hogy betartsa-e a most elképzelt alapszabályokat. Izomtömeget szerezni egyébként nehéz mindenki számára, mert ez nem csak a terhelés intenzitásától függ, hanem a fiziognomikus hajlamoktól is.

Elég információ az alapja még az izomtömeg megszerzésének. Mielőtt elkezdené a rendezvényt, mindenképpen elég jó ahhoz, hogy tájékozódjon a táplálkozásról, arról, hogy az izmok, sőt az emberi test hogyan működik fehérje, szénhidrátok és zsírok. Hogyan kell megemészteni, mennyi tápanyagot kell kapni, és éppen ellenkezőleg, korlátozni. Az is elengedhetetlen, hogy megtanulják a funkcionális képzés, alapvetően tudja, hogyan kell edzeni az izomtömeg adtak olyan helyeken a test, ahol szükség van, és megfelelő mértékben.

A megfelelő táplálkozás a hatékony képzés alapvető pillére

Gyakran az is jó, hogy alávetni legalább az első gyakorlatok az edző. Fontos továbbá, hogy minőségileg regenerálódjunk, pihenjünk, és ne siessük el az izomtömeget. Táplálkozás, amikor egyre izomtömeg. A megfelelő táplálkozás a hatékony képzés alapvető pillére.

Fehérjék, természetesen, fontosak, de a felesleges fehérjék, izomszövet soha nem alakul ki. A siker kulcsa az egyre izomtömeg az energia nyert elsősorban a szénhidrátok. Ön az izomtevékenység alapvető energiaforrása, és csak nekik köszönhetően képesek vagyunk magas színvonalú, kihívást jelentő testsúlyképzést végezni, amely az izomtömeg kívánt növekedését okozza. Természetesen fehérjék is kellenek az izmok felépítéséhez és regenerálódáshoz.

Arra kényszeríted az izmokat, hogy növekedjenek, ha fizikai kiképzést adsz nekik. Kimerült izomrostok kénytelenek növelni a hangerőt, hogy készen álljon a következő edzés terhelést. Anabolikus ablak egy kifejezés, hogy mindenki, aki azt akarja, hogy az izom tömeg minőségileg, hatékonyan kell tudni. Ez az anabolikus ablak körülbelül 1-2 órával edzés után jelentkezik, amikor a glikogén készletek kimerülése, a gyors cukor, és a szervezet készen áll, hogy elfogadja a nagy mennyiségű tápanyag feltölteni az energiát.

Ha célzott izomtömeg-gyarapodás, szénhidrátok kell érvényesülni

Így ez az anabolikus ablak az ideális idő a minőségi tápanyagok fogadására. Ebben az időszakban a legjobb, ha közvetlenül az izmoknak adják, és az energián kívül térfogatot is adnak nekik. Ezért közvetlenül a képzés befejezése után az egyik a néhány kényelmes pillanat, amikor lehetséges, hogy kényeztesse még egyszerű szénhidrátok. Ideális esetben bármilyen gyümölcs vagy szénhidrát italok. 

Az anabolikus ablak határozottan nem egy pillanat, akkor büntetlenül enni édes, sült, zsíros ételek abban a hitben, hogy a test gyorsan elégett, és tárolja az izmokban! Elegendő szénhidrátbevitel nagyon fontos, ha egyre izomtömeg, mert ez egy forrás a gyors energia, amely képes vezetni a testet során fizikailag megerőltető képzések. Szénhidrátok, amely a szervezet kell, hogy alakítsa ki az izomtömeget, nem azok a cukrok, hogy megtaláljuk a cukorka, hanem poliszacharidok, amelyek fő forrása a gabonafélék, hanem, például a rizs, burgonya vagy tészta.

Ha célzott izomtömeg-gyarapodás, szénhidrátok kell érvényesülni az étrendben, körülbelül 60%, fehérjék alkotnak körülbelül 30%. Ha azt szeretnénk, hogy intenzíven szert izomtömeg, szükséges, hogy adjunk minőségi fehérjék a diéta, úgy, hogy az izmok van valami építeni. Testtömeg-kilogrammonként legalább egy gramm fehérje naponta. A 100g csirkemell van 20-25g fehérje. A fehérje szükségessége 80kilogramového ember, aki azt akarja, hogy erősítse és jelentősen gyarapodó izomtömeg legalább 100-120g fehérje naponta.

Zsírok bevitele szükséges az izomtömeg csökkentése

Egyéb fehérjeforrások közé tartozik a tojás, az alacsony zsírtartalmú túró, az Olomouc formák, a túró és más alacsony zsírtartalmú sajtok, a hal, a marha, a szarvashús, a borjúhús, a bárány stb. Ha inkább a fehérjék a növényi forrásokból, ne feledje, hogy kevesebb aminosav-tartalom, amely gazdaságok a szervezetben a fehérjék. Tartalmazzon borsót, szóját vagy lencsét vagy mogyorót az étrendjében. Fehérjék találhatók kisebb mennyiségben gabonafélék, valamint bizonyos típusú zöldségek.

Az izmok nem növekednek, és nem növekednek abban a pillanatban, amikor a megölt emelni súlyzókat az edzőteremben, de csak a képzés után maga, a gyógyulás során. Izomnövekedés akkor fordul elő, ha az izomrostok mikroszkopikus zavarai helyreállnak. Ezért elengedhetetlen a megfelelő regeneráció az izomtömeg megszerzéséhez. Ha a képzés túl intenzív minőség és megfelelő táplálkozás nélkül, elegendő pihenés nélkül, fizikai megerőltetés az edzőteremben elpazarolt.

A bevitel a zsírok szükséges, hogy csökkentsék, ha egyre izomtömeg, de nem a csatorna. A napi bevitel beszélünk 10-20%. Fontos továbbá, hogy minőségi zsírforrásokat válasszunk – például tengeri halakat, dióféléket, hidegen sajtolt olajokat stb. Kreatin-igen vagy nem?
Cretain nem hormon, nincs tiltott szteroid anabolika. Ez egy táplálkozás az izomszövet, amely bizonyos mértékig termelődik az emberi test természetes. Azonban a hatása a növekedés az izomszövet nagyon hangsúlyos, így abban a pillanatban ennek engedélyezett anyag használata nagyon népszerű.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here